Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

na
nagelsalon - 16-05-2013 12:14:37
Computers & Telefonie

Dynafix vreemde praktijken




ik ben ook klant van vodafone. mijn iphone 5 van 5 weken oud viel ineens uit. dus ik gebeld. ze zou een koerier sturen. ik moest ook de batterij (zit ingebouwd) en de lader meegeven. prima, zo gezegd, zo gedaan. de lader stond niet op de opdracht, maar hij veranderde dat wel. anderhalve week later komt er weer een koerier met een spiksplinter nieuw toestel in een envelop en niet in een doosje, dus ik twijfel eraan of het wel een nieuwe is en niet een andere met nieuw imeinummer :( . maar zonder lader. dus ik naar dynafix bellen. het stond niet in de opdracht, maar hij ging het telefoon gesprek opzoeken en terug luisteren. hij hoopte voor mij dat ze dat echt gezegd had, anders had ik geen poot om op te staan. en dat terwijl een een getekend formulier heb van de koerier dat hij mijn lader ingenomen heeft :? . dat ging wel een paar dagen duren. ik zei dat mijn telefoon de volgende ochtend wel leeg zou zijn. ja dat kon. dus ik moest maar gewoon een nieuwe lader van 30 euro gaan kopen.
afgelopen woensdag maar eens gebeld of er al vorderingen waren. die man vertelde me dat ze er nog helemaal niks mee hadden gedaan :evil: . maar hij zou een mailtje sturen om er spoed achter te zetten. ze zouden nog contact met me opnemen. vanmorgen heb ik zelf maar een mailtje gestuurd met als bijlage dat formulier van de koerier. dus nu wachten we maar af :? .