Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 26-05-2013 11:47:53
Auto & Vervoer

Vraag opzeggen anwb

Ik vind dat de anwb schandalig met u omgaat. ze hadden moeten schrijven dat per direct niet kan (als ze dat dan zo begrepen) en dat de opzegging dus per 15-11 in zou gaan. het is onbehoorlijk dat ze dat niet gedaan hebben.
dat uw adres niet op de brief staat is onzin: ze hebben u toch een brief teruggestuurd? en u had toch uw klantnummer genoteerd? voor het innen van geld weten ze u toch ook te vinden?
op hun originele brief staat een datum, ze hebben uw brief dus vòòr die datum ontvangen. dat u zou moeten betalen omdat u uw brief niet aangetekend heeft verzonden begrijp ik niet: dat staat nergens in de voorwaarden.
mijn advies is vooralsnog te betalen (om de kosten niet op te laten lopen), maar tegelijkertijd een klacht in te dienenhttp://www.anwb.nl/bestanden/content/assets/anwb/pdf/auto/rijden/rijvaardigheid/klachtenprocedureatt-april2007.pdf"> hier en ook http://www.consuwijzer.nl/hoe-dien-ik-een-klacht-in?gclid=ckyw0no5s7ccfydz3godiuaang">hier. dat kan allemaal via internet, dus kost u niets. uiteraard hierin ook uw geld terugeisen.
ik wens u veel succes en ik hoop dat het goed afloopt.