Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sa
sabrinacamilo - 18-07-2013 18:57:54
Auto & Vervoer

Wat kunnen we nog doen, na belazerd te zijn door ryanair

Ik heb ook een klacht over ryanair!


voordat we op vakantie gingen met zn vieren hebben wij online moeten inchecken. dat staat aangegeven op de site en de boekingbevestiging 15 dagen en 4 uur van te voren. wij hebben op 20 juni 2013 online ingecheckt en wij vertrekte 4 juli 2013. dit was allemaal goed geregeld. wij kregen de boardingpasses van de heenweg, maar niet van de terugweg. wij hebben in valencia zelf ook op de site gekeken en daar stonden de boardingpasses van de terugweg niet op! terwijl wij wel voor de terugreis hebben betaald! bij de meeste vliegtuigmaatschappijen krijgen je bij online inchecken de boardingpasses voor de heen en terugreis dit was niet het geval bij ryanair. op de boekingsbevestiging staat tevens dat er voor de terugreis is betaald. in dit geval heb ik in valencia zelf ook nog gekeken en het stond er verder niet duidelijk in. volgende dag ( de dag van vertrek) zijn wij met zn vieren naar de balie van ryanair gegaan en hebben het verhaal uitgelegd. wij moesten 70 euro per persoon bij betalen voor een boardingpass voor de terugweg. dit is belachelijk. als hun service goed was geweest. hadden wij tijdens het online inchecken de boardingpasses voor de terugweg moeten krijgen. dit was niet het geval en daardoor moesten wij 70 per man per boardingpass betalen. vandaag 18 juli 2013 heb ik ryanair aan de lijn gehad in het engels. ik heb het probleem uitgelegd en voordat ik nog iets kon terugzeggen zei mevrouw. we cant help you, bye bye en hing de telefoon op.

nu ben ik ten einde raad en vind dat wij recht hebben op het geld.