Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fl
flyingfrance - 19-07-2013 12:13:15
Auto & Vervoer

Wat kunnen we nog doen, na belazerd te zijn door ryanair

En toch klopt de berekening
men maakt namelijk de fout dat men denkt dat een ticket er is voor de heen en de terug reis
we hebben het over 4 tickets en niet over 2 tickets die veranderd moeten worden
4 x 150 = 600

foute namen dus roep naam in plaats van paspoort naam ben je verplicht bij elke maatschappij nieuwe tickets te halen dus ook bij de klm ik heb toen gelijk mijn creditkaarten en spaarkaarten laten veranderen je staat echt lullige op zo n vliegveld met op de tickets roepnamen in plaats van paspoort namen.

ander probleem boarding pas
ryanair het printen van de boardingpas altijd je code bij je hebben u geeft zelf al aan dat u lang van te voren uw heen reis geprint heeft waarom niet op de dag van vertrek ook de terug reis geprint waarom niet even naar de balie op de heen reis gevraagd hoe dat moest dan hadden ze u kunnen vertellen hoe u moest in loggen op internet in het hotel
u maakt de fouten dus u moet ook bloeden
bij easyjet heb ik veel coulance gehad en men heeft mij indertijd alles terug betaalt maar ja ryanair zelfs de piloten moeten betalen. dus doe geen moeite u krijgt echt geen geld terug dit is gewoon het hoofdstuk les geld en de maatschappijen worden er niet koud of warm van of u de publiciteit zoekt want dat is alleen maar publiciteit voor deze maatschappijen ook slechte publiciteit kan in je voordeel werken