Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
johannes1 - 25-07-2013 12:54:33
Auto & Vervoer

Autopech; wat te doen na stranden

Hallo tijger :

stel je ff voor : twee oudjes [vrouw ook nog ziek] van 82 jr, die begin v d middag autopech krijgen. 0m 18u eindelijk 'afgeleverd' worden .
in de afgelopen uren meerdere telefoontjes met anwb-alarmcentrale gevoerd hebben. door hen al 2 x gebeld werden met de vraag : hoe verloopt 't ; is er al iemand geweest; is de sleepwagen al gekomen ?
anwb die gecheckt heeft hoe jou lidmaatschap is aangevuld met extra's .
dan verwacht je in het kader van het imago van zo'n organisatie, dat er toch een volgend telefoontje binnenkomt, waarbij nogmaals gevraagd wordt hoe 't met je gaat nadat je daar gedropt bent en een advies hoe verder te handelen.
wij zijn lid [al 45jr] en hebben hulp i h buitenland, maar dát is schijnbaar niet genoeg !!
kun je je voorstellen, dat we - toen we daar zo met onze spullen op dat smerige terrein stond, niemand meer te bekennen, 'n beetje sinistere - dat we toen kapot waren ?
dán kun je echt die fut niet meer opbrengen om jouw ratio op volle toeren te laten draaien.
hopelijk is de vraag voldoende beantwoord.
toch dank.