Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 05-08-2013 15:52:49
Computers & Telefonie

Onvoldoende 3g dekking, geen hulp van vodafone

Heeft u een idee waarom de verbinding ineens een stuk slechter is geworden? is er soms een zendmast verdwenen die er eerst wel was, of stoort de zendmast van vodafone met een andere? ik meen dat hier laatst een topic over was, maar weet niet meer precies hoe dat in elkaar stak.
als vodafone op het moment van het contract heeft aangegeven prima 3g te kunnen leveren, dan mag u ze daar aan houden. het zou mooi zijn als u dat op schrift had, bijv. een screenshot, een mail of een brief waarin dat wordt beweerd. heeft u vodafone om een gratis signaalplus stekker verzocht?

leest u er dit ook eens op na
klik http://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv">hier

mocht u stappen willen ondernemen richting geschillencommissie dan moet ik u zeggen dat u waarschijnlijk buiten de klachtentermijn van 30 dagen valt, maar u kunt het alsnog proberen,
klik http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2402/telecommunicatie">hier en lees dan vooral de http://www.degeschillencommissie.nl/userfiles/btw_brochures/tel%20brochure_121001.pdf">brochure goed door.