Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Onvoldoende 3g dekking, geen hulp van vodafone
30 dagen?! dat is wel een belachelijk lange doorlooptijd.
en in die 30 dagen krijgt de klant zeker ook geen ontvangstbevestiging?
ik en ik ben vast niet de enige vind echt dat jullie iets moeten gaan doen aan de klantenservice, doorlooptijden, klantvriendelijkheid en klantgerichtheid, dat scheelt een hoop gefrustreerde klanten en zorgt ook nog eens voor klantbehoud.