Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wvr77
wvr77 - 14-08-2013 17:05:41
Computers & Telefonie

Ziggo internet verbinding instabiel na verlagen snelheid

[quote=wvr77 schreef op woensdag 14 aug 2013, 17:04]snelheid verlaagt van 60mb naar 20mb na enige aansporing toch bevestiging gehad en per 14/8 zou dit in gaan.
vanaf zondag avond 11/8 gebeurd het geregelt dat de internetverbinding het niet doet. de pc is via een kabel verbonden. bellen met de helpdesk haalt niks uit, je belt een duur 0900 nummer en wordt door verbonden naar een medewerk volgens het systeem, maar daarna gaat de telefoon eindeloos over en geen medewerker, wat een service! :-( wat nu?

het modem heb ik al herhaaldelijk gereset door de spanning er een tijd af te halen.