Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wvr77
wvr77 - 14-08-2013 17:29:31
Computers & Telefonie

Ziggo internet verbinding instabiel na verlagen snelheid

[quote=diumenge schreef op woensdag 14 aug 2013, 17:13]ik heb mijn snelheid ook laten verlagen, maar het moet nog ingaan. ben benieuwd of bij mij ook een instabiele verbinding het gevolg is, hoop het niet.

je kan je nog afvragen of er een verband is, omdat de snelheidsverlaging vandaag zou ingaan en niet afgelopen zondag.

heb je geen alles-in-1 overigens? dan bel je gratis.

nee, alleen tv en internet.
heb ook al melding gemaakt m.b.t snelheid verlaging wat maar niet gedaan werd, en toch oude bedrag factureren.
nu aan de hand van deze storing ook al een aantal keren gereageert via een ticket en helpdesk.
maar verder dan een bevestigings mail en een telefoon (helpdesk) die maar blijft over gaan, kom ik niet.

erg jammer, daar ik eerder zeer goede ervaringen heb gehad met ziggo.