Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 21-08-2013 10:26:56
Computers & Telefonie

Veel extra kosten buiten abonnement

Beste saskia1988,

ik kan me voorstellen dat je van deze kosten bent geschrokken. helaas is het voor ons niet mogelijk om het nummer waar het om gaat door te geven. dit kun je inderdaad pas achteraf op je factuur bekijken.

wel kan ik voor je nakijken als het om een buitenlands nummer gaat dat we een blokkade plaatsen voor bellen en smsen naar het buitenland. hiervoor heb ik dan wel nog even je gegevens nodig.

wil je onderstaande gegevens e-mailen naar: webcare.nl@vodafone.com. met als onderwerpveld: kassa | saskia1988 | maandag 19 aug 2013, 21:04 | veel extra kosten buiten abonnement

gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- geboortedatum
- adresgegevens
- de laatste 4-cijfers van je bankrekeningnummer

groet, kyra
vodafone 24/7 web crew