Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gsm
gsm - 26-08-2013 20:38:39
Computers & Telefonie

Outlook express

Heb je iets veranderd of toegevoegd aan de pc?

dit probleem kan veroorzaakt worden door een antivirusprogramma of door een firewall instelling.
het kan natuurlijk ook een probleem van upc zelf zijn en dat zou dan niet de eerste keer zijn.
in dat geval dien je enkele dagen geduld te hebben.
je kunt ook een gmail account gebruiken en je hebt dan de mogelijkheid om alles via gmail te verzenden.

soms wil het helpen om de router en/of de modem enige minuten uit te zetten (stekker uit het stopcontact). na het aansluiten 5 minuten wachten en dan de pc weer aanzetten.

outlook express account:
gebruik bij upc of chello altijd smtp.upcmail.nl als smtp-server. als gebruikersnaam moet je eigen e-mailadres ingevuld zijn.

bij het installeren van een antivirusprogramma kun je het beste de module voor het scannen van de e-mailberichten uitzetten. de provider scant de e-mail al en het antivirusprogramma zal daar weinig aan toe te voegen hebben. persoonlijk installeer ik bijvoorbeeld avast altijd zonder de e-mail module.
problemen met de e-mail avast treden soms juist op na het verwijderen van avast.