Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kaasbroodje
kaasbroodje - 06-09-2013 14:04:00
Computers & Telefonie

Alternate verhelpt klacht niet

Hmm, dan zit er niet veel anders op dan afschrijven en misschien bij een andere winkel opnieuw beginnen. omdat je alleen een upgrade kit hebt gekocht hoeft alleen die te werken voor de garantie, de rest is bijzaak voor hun. het kan alsnog zijn dat ze de pc zelf ook uit elkaar halen en alleen het moederbord en de harddisk testen, anders zou je pc niet uit elkaar hoeven.

ik zou toch naar een speciaalzaak gaan en een second opinion vragen, misschien ben je 20-50 euro kwijt ( afhankelijk van de winkel ) maar dan weet je ook meer. elke keer hiermee bezig blijven is ook niet goed!

het kan ook zijn dat het huidige moederbord toch problemen blijft geven, maar dat ze dit niet willen erkennen. hoe moeilijk het ook is, je kunt niet veel tegen ze doen, zeker omdat het je geld niet waard is ( ook al heb je helemaal gelijk en sta je in je recht ). plaats een klacht op hun fb als ze die hebben en misschien komt er dan wat schot in de zaak.