Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 09-09-2013 14:28:11
Voeding & Gezondheid

Worden thuisbezorgrestaurants gecontroleerd?

[quote=pleerol schreef op zondag 8 sep 2013, 22:23] wat wel vreemd is en al jaren zo is de betaling via ideal. daar wordt bij beide overkoepelende bedrijven altijd 1 euro toeslag gerekend, terwijl dit nergens anders voor komt, dat je een toeslag moet betalen voor het betalen per ideal...
erg flauw, mekkeren bij kassa-vara en zelf te beroerd om de voorwaarden te lezen.
quote:

hoe hoog zijn de transactiekosten bij online betalen?

voor het gebruik maken van online betaalmethoden vragen wij de volgende transactiekosten:

ideal: € 1,00
creditcard: 6% van het totaalbedrag van je bestelling
paypal: 6% van het totaalbedrag van je bestelling
rabo sms betalen € 0,30

deze transactiekosten worden toegevoegd aan het mandje bij het kiezen van de betaalwijze, en dienen ter afdekking van de kosten die de gezamenlijke banken rekenen voor de online betaling. tevens worden er kosten gemaakt bij de verwerking van deze betaling. aangezien thuisbezorgd.nl slechts intermediair is, vragen wij de consument hiervoor een kleine vergoeding.

waarom moet ik transactiekosten betalen bij online betalen?

thuisbezorgd.nl is slechts intermediair, en is dus de schakel tussen jou als consument en het bezorgrestaurant. gezien onze geringe omzet per bestelling zijn wij genoodzaakt de kosten die wij maken voor het aanbieden van online betaling door te berekenen aan de consument. de kosten die je betaalt voor je transactie bestaan uit het technische onderhoud van het online betaalsysteem, de transactiekosten die banken rekenen en onze administratieve kosten voor de verwerking van de betalingen.

ook andere internetbedrijven vragen een dergelijke vergoeding, maar verrekenen deze in de verzend- en/of administratiekosten van je bestelling. wij kiezen er niet voor dit in ondoorzichtige administratiekosten te verwerken, en berekenen deze kosten alleen door aan consumenten die ook daadwerkelijk gebruik wensen te maken van onze online betaalmethoden. wij hopen op je begrip hiervoor.

bron-> http://www.thuisbezorgd.nl/klantenservice-consument-onderwerp-betalen">klantenservice