Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nu
nuvervara - 25-09-2013 11:41:36
Auto & Vervoer

Opzeggen voordeelurenabonnement ns

[quote=adterbrugge schreef op vrijdag 20 sep 2013, 17:53]mijn vriendin heeft per 18 augustus haar voordeelurenabonnement opgezegd. daarvan heeft ze een bevestigingsbrief thuis gekregen, waarin staat dat het abonnement is beindigd en dat het in de administratie is verwerkt. begin september is het abonnementsgeld toch van haar rekening getrokken, we hebben dit bedrag laten terugstorten.
een week later ontving ze een email met daarin de meededeling dat ze haar abonnementsgeld nog moet voldoen. we hebben toen contact opgenomen met de ns klantenservice, we kregen een melding dat er een storing was en we maandag maar moesten terugbellen.

toen we maandag terugbelde kregen we te horen dat een collega een fout had gemaakt, we konden het beste toch betalen en daarna bezwaar indienen.

vandaag lag er een brief met acceptgiro in de brievenbus, dat we binnen. 14 dagen moeten betalen en er anders €40 incassokosten berekend worden.

daarop heb ik direct weer contact opgenomen met de klantenservice, naar lang wachten en meerdere malen doorverbinden kreeg ik weer dezelfde mededeling, ondanks dat we een bevestigingsbrief thuis haden, moeten we gewoon betalen omdat er een fout in het systeem zit , die ze niet kunnen (willen) aanpassen.
dus eerst betalen en dan bezwaar indienen, anders wordt er een incassobureau ingeschakeld.

wat moeten we hiermee doen, toch gewoon betalen?
of zitten we dan straks weer aan een jaarabonnement vast?