Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sp
spring89 - 14-10-2013 08:49:09
Geldzaken & Recht

Sunniva clinics

Ook ik heb via groupon een bon gekocht voor de fish-spa incl high tea bij sunniva clinics arnhem, nu belleza.
na het maken van de afspraak kreeg ik keurig een mail ter bevestiging. enkele dagen voor de geplande datum kreeg ik een mail dat de tank een barst had en er een aantal vissen overleden waren. er zou z.s.m. contact worden opgenomen omtrent het maken van een nieuwe afspraak. na een week, en het zien van de klachten op het internet, heb ik zelf een mail gestuurd om alsnog een afspraak te plannen of mijn geld terug te krijgen. tot op heden niets terug vernomen. vandaag een mail gestuurd, dat ik per omgaande het geld terug wil ontvangen, anders kom ik het zelf halen op de velperweg in arnhem. ben zelf woonachtig in arnhem. afwachten dus, maar gaan doe ik zeker. en opnieuw worden er nu arrangementen aangeboden van belleza op vakantieveilingen.
groupon heb ik al ingelicht over deze situatie, maar daar nog weinig actie.

om even op bovenstaande te reageren. ik heb via vakantieveilingen.nl een dag fish en spa met high tea gewonnen. dit was in juni, pas in september kon ik de eerste afspraak maken. twee dagen van tevoren kreeg ik een herinnering aan mijn afspraak, had ook een vrije dag genomen van werk. een dag van tevoren in de avond om half 8 krijg ik een mail dat de vistank stuk is, toen ben ik direct op internet gaan kijken wanneer ik een nieuwe afspraak kon maken en dit zou pas begin maart kunnen! dit was bij nuevo clinics in utrecht. zij zijn telefonisch totaal niet bereikbaar, ik heb hier ook een heel slecht gevoel aan over gehouden. ik raad jullie aan om bij vakantieveilingen hier niet op te bieden. overigens heb ik na veel telefoontjes met de klantenservice van vakantieveilingen wel mijn geld terug gehad. heel veel succes aan degene die hier een bon van hebben!