Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lekkerisdat
lekkerisdat - 30-10-2013 14:27:40
Auto & Vervoer

Mag ns na 3 maanden weigeren geld terug te geven

Je kunt de ns beter niet bellen, zonde van het geld. overigens kost dit nog niet eens 10 cent per minuut maar is een stuk duurder aangezien de kosten van jouw provider er nog bovenop komen en met dank aan het http://www.acm.nl">acm nu ook vanaf je vaste telefoon..

beter kun je online contact opnemen en ja dat is nogal omslachtig gemaakt (hebben ze uiteraard zo moeilijk mogelijk gemaakt, waarom zou je het ook klantvriendelijk zijn?). er zit 'n voordeel aan, hierna beschik je over hun mail adres en wordt het een stuk makkelijker om contact te leggen (geheel zinloos overigens verder als standaard kopieer en plakwerk komen ze daar niet).
maar als je 'n beetje blijft klagen neemt rob sluijsmans (operationeel manager klantenservice), overigens betwijfel ik ten zeerste of deze persoon werkelijk bestaat volgens mij is het 'n pseudoniem van een van de directieleden, met een beetje geluk lost hij het we op.

nog 'n sterke aanrader ga niet sarcastisch reageren, kunnen ze daar absoluut niet tegen, ow wacht dat moet je dus eigenlijk wel doen ;-).