Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 04-12-2013 10:38:33
Computers & Telefonie

Mobiele telefoon kijkshop is niet gerepareerd

U kunt een aangetekende brief/mail sturen naar het hoofdkantoor van kijkshop dat het product binnen 6 maanden na aankoop een defect vertoond en dat er dan in de wet vanuit wordt gegaan dat het product bij aankoop al een defect had.
kijkshop zal echt moeten bewijzen (dus niet gewoon maar stellen) dat het defect door uw toedoen is gebeurd.
als ze dat niet kunnen bewijzen heeft u recht op kosteloos herstel of vervanging van het apparaat. verzoek om een schriftelijke reactie en dateer mail/brief.

kijkshop bv hoofdkantoor
schimminck 12
5301kr zaltbommel

zal het helpen? dat betwijfel ik, kijkshop is wat (wettelijke) garantieafhandeling een waardeloos bedrijf. een goedkope flutshop. als je aankoop blijft werken, dan is er niets aan de hand, gaat er iets mis, dan ben je als klant de klos. misschien helpt het als u zegt dat u met uw klacht op het forum van kassa staat.