Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

anja klein
anja klein - 05-12-2013 11:20:23
Computers & Telefonie

Mobiele telefoon kijkshop is niet gerepareerd

En kreeg dit antwoord;

geachte mevrouw klein,



hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail, d.d. 4 december jl., en berichten u als volgt.



het spijt ons te vernemen dat u problemen ondervindt met een bij kijkshop gekocht artikel. u heeft uw toestel ter reparatie aangeboden in ons filiaal in hellevoetsluis met als klacht: “laad niet meer op”.

wij hebben het toestel naar de door de fabrikant aangewezen reparateur gestuurd. hier is uw toestel onderzocht en men heeft vastgesteld dat de schade aan het toestel het gevolg is van geweld van buitenaf, het toestel is waarschijnlijk gevallen of er is iets op gevallen.



omdat wij zelf niet in staat zijn om te beoordelen of een reparatie wel of niet onder garantie kan worden afgehandeld, maken wij gebruik van de door de fabrikanten aangewezen reparatiebedrijven. zij bezitten de kennis en middelen om een toestel goed te kunnen beoordelen en zullen indien mogelijk de klachten onder garantie verhelpen. uw toestel is door de reparateur afgekeurd en daarom ongerepareerd retour gezonden naar het filiaal.



wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.





met vriendelijke groet,



afdeling klantenservice

kijkshop bv