Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 05-12-2013 11:43:39
Computers & Telefonie

Mobiele telefoon kijkshop is niet gerepareerd

Waardeloos. maar niet onverwacht, zo gaat kijkshop met zijn klanten om.

overigens, als ze zeggen dat het toestel waarschijnlijk is gevallen of er is waarschijnlijk iets op gevallen, dan hebben ze dus geen keihard bewijs dat het door gebruikersschade komt.
en natuurlijk is het reparatiecentrum yarvik geen onpartijdige partij om dit te beoordelen, want zij moeten voor de kosten voor vervanging of herstel opdraaien.

het enige wat u nog zou kunnen doen is het toestel ophalen en het door een derde kundige partij laten nakijken en dan eens zien of ze tot een dezelfde conclusie komen als kijkshop. staat u in uw gelijk dan kunt u de kosten voor dit onderzoek op kijkshop verhalen, naast het gratis herstel of nieuwe toestel.

maar pas op, dit is geen klantvriendelijk bedrijf en zelfs al staat u in uw gelijk, dan nog kun je, als kijkshop niet meewerkt, alleen maar het geld afdwingen via een rechter en dat kan voor u wel eens een te dure investering blijken.

wat ik zou doen, als ik u was, is ze nog een mail sturen met een link naar deze site. kijkshop staat er weer gekleurd op zo vlak voor de feestdagen.

dus een mail met dit

http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/mobiele-telefoon-kijkshop-is-niet-gerepareerd/?vhash=c749c73j

het zal wel niets uithalen, maar gevoelsmatig is het misschien prettiger dan je zomaar af te laten poeieren door kijkshop.