Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

to
tomaantgoor - 18-12-2013 09:00:00
Computers & Telefonie

Problemen met samsung (toestel)

[quote=lekkerisdat schreef op dinsdag 17 dec 2013, 19:24]...
meestal maken dit soort mega klantvriendelijk bedrijven gebruik van 'n no-reply adres, het woord zegt het al..

wettelijk gezien moet je bij de verkoper zijn.

dit was geen no-reply e-mail adres, aangezien ik hier wel een keer contact mee heb gekregen met ze. via het zelfde e-mail adres.

[quote=aurora1 schreef op dinsdag 17 dec 2013, 19:28]kijk eens op de consuwijzer bij garantie.
zoals al gezegd, je moet met je klachten bij de verkoper zijn.
is de gsm al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?

ik heb het toestel meerdere malen geprobeerd terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, alleen dit heeft geen zin.
hij blijft in een boot-loop hangen, en moet dus bij een reparatiecentrum gerepareerd worden.

ik heb contact opgenomen met de verkopen, alleen hij heeft me verteld dat hij er zelf niks aan kan doen, en dat ik fabrieksgarantie heb bij samsung. hij kan wel zelf contact opzoeken met samsung, maar dit geeft hij zelf een kleine kans.