Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 27-12-2013 14:43:44
Computers & Telefonie

Internetshop.nl

wij hebben bij de internetshop een bestelling geplaatst voor 2 tv's en 1 wandbeugel. deze zouden tegelijk geleverd worden op 23-12-2013. echter werd er op 23-12 maar 1 tv met wandbeugel geleverd. na diverse contacten met het bedrijf (a 0.50 cent per minuut) is er aangegeven dat er een fout gemaakt is en dat er op ons aandringen een nieuwe bestelling geplaatst zou worden voor de ontbrekende tv. deze zou geleverd worden door post.nl op 27-12. helaas hebben we nog steeds geen bericht van post.nl. ervan uitgaande dat e.e.a conform de regels van de internetshop geleverd zou worden hebben wij de bestelling direct betaald. tijdens de telefonische contacten hebben wij aangedrongen op een vorm van schadeloosstelling het geen voor de het bedrijf onbespreekbaar was. uiteindelijk hebben zij per email ons een tegoed van €15,00 gegeven op een volgende bestelling hetgeen dus niet gaat gebeuren na deze negatieve ervaring. de klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij dit bedrijf. wij vragen on ten zeerste af of de door bestelde tv nog geleverd gaat worden. het gaat hier om een totaalbedrag van € 527,00 wat in deze tijden een behoorlijk hoog bedrag is.