Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anne1234 - 09-01-2014 22:46:03
Voeding & Gezondheid

Lidl kerkrade centrum onvriendelijk tegen mensen met scootmobiel.

Carola83,.pardon? lees ik dat goed?? moet een klant voor jou aan de kant ook als die het niet kan omdat die genoodzaakt is om in een rolstoel of iets dergelijks zichzelf voort te bewegen?? jij spreekt van respect ten opzichte van jou?? wat dacht jij ervan om respect voor ouderen op te brengen dan?? dat jij vakken moet vullen binnen een bepaalde tijd daar kan ik als klant niks aan doen maar ik laat me ook niet aan de kant jagen door zo een snotneus die mij het gevoel geeft of die geen respect en compassie ( vertaling :mededogen) heeft voor iemand die niet goed ter been is of zo, verplaats je eens in de situatie van die persoon die in een stoel of met rollator door de winkel strompelt, zou je je ook zo gedragen als die persoon je oma of opa was?? jij werkt in een supermarkt dan hoor jij de klant met respect te behandelen.hulpvaardig te zijn en zelfs aan te bieden die mensen te helpen.. dat zou pas reclame zijn voor de super waar jij werkt en dat zou die teamleider/teamleiding van jou ook moeten zien,.. want wij als klanten zorgen voor omzet, stel je voor dat niemand meer komt dan hebben jullie helemaal niks meer te doen en ja iedereen moet werken voor zijn geld , jij dus ook ,..
ik ben het 100% met jpm eens , de instelling van personeel mag echt wel stukken beter en klantvriendelijker , dat mag jij ook je teamleiding wel zeggen ook,..ik weiger als klant te accepteren dat personeel zo met mij omgaat, ik ga niet zo onbeschoft met hun om en daarom accepteer ik dat zeker niet van zo een jong rondhuppelend ding wat zelf nog alles kan en zich niet kan inleven in de situatie waarin sommige klanten zitten... waarom ik dit zeg is omdat ik zelf ook slecht ter been ben en ik vind dit soort gedrag verre van klantvriendelijk ,eerder ontzettend onbeschoft ..