Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anne1234 - 11-01-2014 02:30:55
Voeding & Gezondheid

Lidl kerkrade centrum onvriendelijk tegen mensen met scootmobiel.

Dank je wel jpm,..
ik bedoel maar te zeggen met mijn hele verhaal dat de jeugd vaak denkt dat per definitie ze al respect verdienen ,maar volgens mij is het zo als jongeren ( en dan is het woord snotneus maar net hoe je het oppikt) eens eerst moeten beginnen met de ouderen,minder validen en gewoon oudere mensen en dan bedoel ik mensen die ouder zijn dan hun zelf te behandelen met respect, dan krijgen ze vanzelf respect terug van deze ouderen, maar als ze zo met de bovengenoemde groepen omgaan en zich in de super zo gedragen terwijl wij , er voor zorgen dat ze werk hebben, toch met de normale mate van respect bejegenen.maar ja er zijn er blijkbaar genoeg die hebben dat in hun opvoeding niet geleerd,.ikzelf ben nog niet in de leeftijd van 65 plus maar dat daargelaten, ik haal het niet in mijn hoofd om een oudere/invalide of mensen die een handicap of beperking heeft op zo een manier te behandelen.mij is geleerd dat je hulpvaardig moet zijn en je moet proberen in te leven in hoe die mensen ervoor staan,.. bv door je te bedenken hoe het zou zijn als je zelf in die situatie zou zijn dat je aangewezen zou zijn op hulpmiddelen bij het voortbewegen. en ja ik ben nog geen 50 maar ik heb ook mijn problemen met me voor te bewegen en ik zou het niet accepteren dat een medewerker van een super mij zo zou bejegenen , ik zou die persoon op zijn plaats zetten en waarschijnlijk had die dan ook grote kans dat ik naar zijn of haar teamleider of chef zou stappen.. ik heb jaren een hoop gepikt van iedereen maar ik weiger het langer om dat te doen.. als iemand mij respectloos bejegend dan kan die er donder op zeggen dat ik mijn mond ook niet hou,.. dus wie kaatst kan de bal terug verwachten... daarbij als ik als klant zelfs voor andere klanten als die langs komen aan de kant ga zou je toch denken dat het personeel dat zeker zou doen.. visitekaartje van een super is toch zeker wel het personeel wat er werkt ,en het blijft zo dat als mensen op een onbeschofte manier afgeblaft worden zoals in het voorbeeld dat dat niet bepaald een goede reclame is voor dat filiaal van een bepaalde super..