Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anne1234 - 11-01-2014 18:29:30
Voeding & Gezondheid

Lidl kerkrade centrum onvriendelijk tegen mensen met scootmobiel.

Allemaal leuk en aardig,.. maar hoe kan het dat ik als klant me aan moet passen aan personeel wat te onbeschoft is om me te helpen als ik zelf moeite heb om iets te pakken en met zo een stomme opmerking komt , in plaats van te vragen kan ik u ergens mee helpen. volgens mij is het zo dat als je in een winkel werkt nog altijd zo dat de klant koning is en die op zijn minst kan verwachten dat die op een normale en klantvriendelijke manier behandelt wordt..laat ze dan hun stomme opmerkingen voor zich houden. een klant zoals in het topic dat gegeven was was toch ook niet degene die met die opmerking kwam ,of wel soms, daarbij je kan het niet met me eens zijn maar als de jeugd niet geleerd heeft respect te hebben voor ouderen en mensen die aangewezen zijn op hulpmiddelen om zich vooruit te bewegen is dat in mijn ogen een fout van ouders die naar mijns inziens een flinke steek laten vallen, want hoe zou die ouder het vinden als ze zelf in die situatie zaten of de opa of oma van die jeugdige medewerker en die zo benaderd werden , denk je nou werkelijk dat dat klantvriendelijk is. als je niet klantvriendelijk kan zijn moet je ook niet in de dienstverlenende sector werken. het personeel van een supermarkt is het visitekaartje van deze supermarkt, daar hoort de cassiere bij maar zeker ook het andere personeel. dat wil wel zeggen dat als iemand bij de kassa bv onbeleefd of onbeschoft is (klanten) deze er ook op aangesproken mogen worden,maar personeel heel zeker weten ook.