Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anne1234 - 12-01-2014 13:32:39
Voeding & Gezondheid

Lidl kerkrade centrum onvriendelijk tegen mensen met scootmobiel.

Carola.83 schrijft:hoe denk jij dat ze bij lidl en aldi de prijs zo laag kunnen houden? juist: door minimale / geen service te verlenen! als je hulp wilt bij het pakken van een artikel, moet je naar ah, plus of hoogvliet gaan.

nou ik heb zeker andere ervaringen met personeel van aldi of lidl.. en ik blijf er echt bij , als je je klanten niet kan behandelen zoals het hoort dan hoor je niet thuis in de dienstverlenende sector.. stel je voor zeg dat iedereen zo met klanten om zou gaan zeg,denk je werkelijk dat mensen dat op de lange termijn pikken?? ik ga boodschappen doen in een bepaalde winkel omdat de prijs en de manier waarop ik bejegend wordt naar behoren is anders zien ze mij daar niet meer ,en ik vind al het al helemaal belachelijk dat jij zegt dat als je hulp wilt bij het pakken van een artikel ik naar bv ah ,plus of hoogvliet zou moeten,.. jij hebt het helemaal verkeerd begrepen hoe je om moet gaan met klanten.. de aldi en lidl waar ik kom daar gaat het personeel op een uitstekende manier om met de klanten daar kunnen dus de mensen die bij andere filialen van deze ketensupermarkten werken nog heel wat van leren,.. en jij waarschijnlijk ook als jij dit soort gedrag naar klanten toe (dus niet helpen en een grote mond) normaal vindt.. maar jij laat je maar mooi afblaffen door die snuiters in de super ,ik dus niet want ik ga daar dan echt mee naar de baas , dit gedrag ( wat sommige hier nog normaal vinden ) accepteer ik gewoon niet , zo ga ik niet met mensen om en zo wens ik ook niet behandelt te worden, dit is gewoon een kwestie van beleefd gedrag ten opzichte van je medemens, en ja kan je dat niet dan moet je ook niet in een super gaan werken... zoals ik al eerder zei,.. klantvriendelijkheid dat is het visitekaartje van een winkelketen en niet de ongevraagde respectloze soort opmerkingen waar deze discussie over begon,..