Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anne1234 - 14-01-2014 09:06:51
Voeding & Gezondheid

Lidl kerkrade centrum onvriendelijk tegen mensen met scootmobiel.

En ja dat is dan een volwassen reactie , not,..de eelco ..
feit blijft dat het hele geval hier begon met een verhaal dat een reactie weergaf van een werknemer van een supermarkt.. zeer onvolwassen naar mijn idee..overigens maar dat heb ik al gezegd.. en ik blijf er echt bij dat het een twee-weg straat is ,.. als zo een werknemer zo op klanten reageert dan moet die niet op zijn neus kijken als hij of zij een reactie terug krijgt die ze niet leuk vinden..
en kan je daar niet tegen dan werk je in de verkeerde groep (dienstverlening). als ik in de winkel kom en ik kan iets zelf niet pakken dan vraag ik of ze me kunnen helpen en er is nog nooit iets gebeurd zoals in het voorbeeld ,anders had ik daar zeker wel iets van gezegd.. dat het gebeurd vind ik nou niet bepaald een goed visitekaartje van de betreffende supermarkt.. want zo een opmerking zoals die man kreeg dat gaat gewoon nergens over , slaat nergens op en zou ook niet moeten kunnen. hij zou zo ver na moeten denken dat hij zou weten dat het lastig genoeg is als je al niet kan zoals je wilt en dat je toch niet de hele gang gaat blokkeren langer dan noodzakelijk,.. dat kan ik van personeel niet altijd zeggen hoor.. en het hele verhaal ging er gewoon over dat personeel onvriendelijk deed tegen de klant, wat niet bepaald is zoals winkelpersoneel zou moeten zijn,.. als een klant netjes en beleefd is mag die ook verwachten dat het personeel de klant op dezelfde wijze behandeld.