Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anne1234 - 14-01-2014 23:11:10
Voeding & Gezondheid

Lidl kerkrade centrum onvriendelijk tegen mensen met scootmobiel.

De eelco, wat ben jij een zielig figuur zeg , jpm gaf dat alleen maar aan als reactie om te laten zien dat dat een manier zou kunnen zijn om zijn frustratie over de manier van reageren op hem om daar op te reageren, hij heeft niet gezegd dat hij dat zou gaan doen,. dat jij daar op door blijft gaan geeft mij wel aan dat jij de discussie maar blijft opstoken en op reactie uit bent om zelf intressant te blijven en olijfje jij reageert op jou manier , dus op een manier dat je er niks van zegt maar zo is ook niet iedereen.. omdat jullie zo zijn moeten andere ook zo reageren, nee dus,.. als ik iets niet ok vind dat zeg ik er iets van,.. het is mij worst of dat iemand 100 mensen per dag tegen komt , en ja dat die soms lastig zijn dat kan maar dan moet je dat bij de persoon neerleggen die lastig is en niet afreageren op een klant die daar buiten staat,..ik vind het niet nodig dat jullie nu zo jpm reageren omdat hij er anders in staat dan jullie.. hierin is jullie respect naar hem ook ver te zoeken.. hier wordt er alles bij de haren bij gesleept waar het niet over ging in eerste instantie ,want het ging over de manier waarop de schrijver van het item door personeel werd bejegend in de lidl in kerkrade.. nou kan je praten tot je een ons weegt maar feit blijft dat als je werkt in een dienstverlenende sector je het gewoon niet kan maken om klanten zo te benaderen..en ja als je verwacht dat mensen begrip opbrengen voor jou als werknemer in een super dan behandel je de mensen in de super ook op een normale manier ,dan zal die klant ook voor jou aan de kant gaan , en jou tegemoet komen en 9 van de 10,keer ook jou geen ongewenste en onvriendelijke opmerking naar je hoofd gooien zoals de werknemer in het voorbeeld wel deed..