Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron530 - 30-01-2014 14:36:01
Vakantie & Reizen

Kan ik geld terug krijgen van easyjet. ze hadden ons geen boardingticket gegeven en we mochten niet mee

Tja easy jet wil graag dat passagiers online inchecken en de boardingpass uitprinten, had u dat gedaan kon u zo doorlopen. u besluit het anders te willen doen namelijk inchecken op schiphol maar dat doet u niet en loopt zonder boardingpass zo door. ging er toen bij u geen lampje branden "we hebben geen boardingpass doen we het wel goed!!!" blijkbaar niet want u blijft lekker bij de gate zitten wachten. inmiddels bent met uw partner als no show opgegeven en het vliegtuig vertrekt zonder u en uw partner. in mijn optiek wilt u de fouten die u gemaakt heeft afwentelen op een toegangsbord waarvan de eerste regel door u over het hoofd gezien is.