Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 30-01-2014 16:14:17
Vakantie & Reizen

Kan ik geld terug krijgen van easyjet. ze hadden ons geen boardingticket gegeven en we mochten niet mee

Geen klantvriendelijke houding van ej, dat is duidelijk. maar verder is het natuurlijk wel zo dat je altijd een boardingpass nodig hebt en dit dus wel aan jezelf te wijten is. of ze echt met twee lege stoelen gevlogen hebben weet je niet, voor hetzelfde geld hebben ze die stoelen op het laatste moment nog verkocht aan anderen. kennelijk hebben jullie weloverwogen besloten niet van te voren online in te checken, dus dan hadden jullie volgens mij ook kunnen weten dat dat op schiphol alsnog moest...