Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fi
fidelmavg - 31-01-2014 10:34:34
Vakantie & Reizen

Kan ik geld terug krijgen van easyjet. ze hadden ons geen boardingticket gegeven en we mochten niet mee

Online inchecken kon trouwens niet, hebben we geprobeerd. op de machines stond ook geen logo van easyjet, dus kon je ook niet inchecken, toen zagen we dat onduidelijke bord waardoor wij begrepen dat je zonder bagage niet in de rij hoefde te staan en meteen moest doorlopen. op schiphol hoor je sowieso bij elk checkpunt ook een boardingpass te laten zien begreep ik achteraf en dat is bij ons bij geen enkel punt gecontroleerd tot aan de gate. ik vlieg nooit, dus hadden we niet door dat we een boarding pass nodig hadden. en dan nog, we hadden alles uitgeprint, dus waarom geen coulance in zo een geval.

op hun website staat ook geen klachtenformulier of mailadres of iets dergelijks, want ik wil hen ook laten weten dat het onduidelijk is en dat ze dat bord weg moeten halen ik wil weten of ik recht heb op een vergoeding. ik ga het nog verder uitzoeken wat ik kan doen.