Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sh
shera - 01-02-2014 12:36:09
Computers & Telefonie

Upc

Klantenservice blijven toch allemaal individuele mensen. zo hadden we een paar jaar geleden problemen bij kpn , de eerste die ons hielp was ook erg onbeschoft en totaal niet behulpzaam. de dag daarna weer gebeld en toen kreeg ik een vriendelijke behulpzame medewerker die zelfs een dag erna weer terug belde of alles het nu goed deed.
dat hou je bij elk bedrijf denk ik.

de meeste antwoorden klinken dus positief.
ik zal laten weten hoe het gegaan is.