Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 17-03-2014 10:48:33
Computers & Telefonie

Pretium

[quote=pretium webcare schreef op maandag 17 mrt 2014, 10:13]

wij weten van tevoren niet bij welke provider iemand aangesloten is, wij vragen hier aan het begin van het gesprek naar. vervolgens maken wij een vergelijking van de huidige provider met pretium, en geven we aan hoeveel besparing bij pretium mogelijk is.

met vriendelijke groet,
marjolijn, namens webcare team pretium

mijn problemen met pretium zijn inmiddels, na 4 jaar, opgelost, maar, om het eufemisme te gebruiken: het call centre begint nog steeds met de woorden: u spreekt met kpn. hoe u het hierboven wend of keert: dat is de waarheid. en ga nu niet schrijven dat men duidelijk zegt: u spreekt met pretium!!, want dat is apert onjuist. veelal zijn ouderen ietwat 'dovig', niet allemaal natuurlijk, maar u weet dat ouderen en kpn nog vertrouwen wekken. maar goed, wij wachten met de nieuwe wet van de schriftelijke ontbindingen bij u, vooral belangrijk voor mensen die er dan op een normale manier van u af kunnen.