Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pretium webcare
pretium webcare - 19-03-2014 12:27:24
Computers & Telefonie

Pretium

[quote=hutch schreef op woensdag 19 mrt 2014, 10:37]bassie: "kortom jullie maken bewust gebruik van onduidelijkheden in jullie klantcontacten."

ik noem dat: bewust misbruik maken van...... maar verder wel perfect weergeven.

wil pretium eens reageren op de vraag van mij (12 maart 2014, 23.56 uur), gesteld bij http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/aangetekende-brief-met-ontvangstbevestiging-is-veranderd/cpagina/15/?]istrongdit/strong[/i"> onderwerp?

jullie (pretium) hebben er nu lang genoeg over kunnen nadenken, om wat voor een 'diplomatiek' antwoord jullie kunnen geven. of blijft het wéér angstvallig stil?

beste hutch,

bedankt voor uw bericht. vanwege een technische storing hebben wij uw eerdere bericht over het hoofd gezien. we hebben nu alsnog uw bericht beantwoord. bekijk het http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/cpagina/15/?vhash=c749c73j&chash=1edfa216091accf98eb7d60ab56127fb&tx_varakassavraagenbeantwoord%5buid%5d=568665&chash=ca71153147c799e16298fed1d1cb79fb&tx_varakassalib%5bquote%5d=980348&tx_varakassalib%5bref%5d=tx_varakassalib_comments">hier.