Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 19-03-2014 15:13:04
Computers & Telefonie

Aangetekende brief met ontvangstbevestiging is veranderd.

[quote=pretium webcare schreef op woensdag 19 mrt 2014, 12:25]als klanten erom vragen is het wel degelijk mogelijk deze terug te luisteren, alleen we sturen deze niet via de e-mail. terugluisteren kan via de telefoon door te bellen met de klantenservice van pretium. dit kan tot vijf jaar na het afsluiten van een abonnement. verder willen we benadrukken dat we werken volgens de code telemarketing en strikt de richtlijnen volgen rondom telefonische verkoop.
zoals ik al verwacht had...... geen antwoord op mijn vraag!!
wel een reactie waar ik totaal niet om gevraagd heb: ik vroeg niet om een voicelog terug te luisteren!!

dus maar weer opnieuw:

- waarom (!) krijgt ts die voicelog niet in haar emailadres?

geef daar eens antwoord op, en niet zo'n nietszeggend antwoord als bijv.: 'dat is onze policy'.

pretium is uiteraard bang voor bepaalde zaken. en ik kan daar wel een goede reden voor bedenken. als er niet met (o.a.) deze voicelog 'geknoeid' is, waarom stuurt u die voicelog niet gewoon (digitaal) naar het emailadres van ts??
dat is zelfs nog eenvoudiger en sneller dan een nietszeggende flutreactie hier te plaatsen door uw (zogenaamde) 'webcare'.

een digitale voicelog is relatief eenvoudig te controleren of er 'geknipt en geplakt' is. en dat wordt moeilijker met het alleen beluisteren.... en dat weet dit 'bedrijfje' ook!!