Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pretium webcare
pretium webcare - 19-03-2014 15:49:35
Computers & Telefonie

Pretium

Beste tijger1 en varabas,

klachten over de klantenwerving betreuren we altijd. het is onze intentie mensen te helpen besparen op hun telefoniekosten. om de besparing te verduidelijken vergelijken we de tarieven met die van kpn en we noemen kpn om aan te geven dat we dezelfde infrastructuur gebruiken. pretium wordt tijdens het wervinggesprek ook meerdere keren duidelijk genoemd. we maken absoluut niet bewust gebruik van onduidelijkheden. enkele maanden geleden zijn we begonnen met webcare als een extra service om onduidelijkheden weg te nemen en eventuele problemen op te lossen.

met vriendelijke groet,
caroline - pretium webcare