Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pretium webcare
pretium webcare - 21-03-2014 11:10:08
Computers & Telefonie

Aangetekende brief met ontvangstbevestiging is veranderd.

[quote=fighter schreef op donderdag 20 mrt 2014, 21:39]door alle verhalen op internet - en ik heb ze denk ik allemaal gelezen - word je wat paranoïde voor een telefoontje van pretium. je bent bang om 'ja' te zeggen op hun vragen. bijv. ze vragen naar mijn man en hij komt aan de lijn en dan vragen ze of het goed is dat zijn vrouw gaat luisteren en dan moet hij 'ja' zeggen. misschien stellen ze nog wel meer vragen en ik hoor niet waar hij 'ja' op zegt en hup zitten we weer aan een abonnement vast. ik wil niet dat hij ooooooit nog met mensen van een callcenter in gesprek gaat.
die lui zijn veel te rap voor oudere mensen. hij vertelde nog dat het een heel vriendelijke dame was - dat weer wel ;) - maar dat ze zo snel sprak dat hij het allemaal niet bij kon houden. toen heb ik alleen maar gezegd, stuur maar wat documentatie dan kan ik het met mijn vrouw overleggen. ha, ik regel nl. die zaken altijd en inderdaad overlegt hij altijd met mij en ik met hem.



beste fighter,

helaas is via de telefoon de enige manier om de voicelog te beluisteren. we zullen uw man op dat moment geen abonnement proberen te verkopen. u kunt natuurlijk ook altijd de telefoon op 'speaker' zetten zodat u beide kunt meeluisteren.

met vriendelijke groet,
caroline - webcare team pretium