Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

moniekske
moniekske - 28-08-2007 12:20:09
Computers & Telefonie

uitgestelde levertijd Dell Inspiron 1520

31 juli de zwarte versie bij dell besteld; levertijd zou uiterlijk 28 augustus zijn, terwijl er normaal 5 tot 10 werkdagen voor staan. enkele dagen voor deze datum is dat ineens veranderd in 3 oktober! krijg van dell met geen mogelijkheid een reactie; bij klantenservice sta je tijden in de wacht en op emails (inmiddels ruim 10 stuks) wordt niet gereageerd. antwoord klantenservice: er zijn niet voldoende notebooks op voorraad; er was blijkbaar ineens veel vraag naar. heeft iemand een goed emailadres van dell, waarop gegarandeerd gereageerd wordt?