Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ir
irenevdberg - 03-12-2008 12:16:23
Computers & Telefonie

Telefoonkosten door bellen naar provider

zou telfort niet eens aangepakt kunnen worden ? ik heb al een hele tijd internet eerst via tiscali maar deze is overgenomen door telfort. nooit problemen gehad met de verbinding, sinds ca een maand hebben we nu ook bellen via internet, sindsdien lijkt het wel of er altijd problemen zijn met de verbinding. wanneer je belt wat dan dus moet gebeuren met je mobiele telefoon, omdat je geen verbinding meer hebt, lopen de kosten van het bellen de spuigaten uit. je krijgt eerst een bandje met allerlei keuzes die al meer dan een minuut duurt, wanneer je dan eindelijk na lang wachten verbinding hebt wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, moet je iedere keer opnieuw bellen omdat doorverbinden niet kan, wat wederom als gevolg hebt dat je weer in de wacht staat. terugbellen doen ze niet, ook niet als ze het probleem niet kunnen oplossen, dan krijg je aals antwoord nee mevrouw dat doen we niet, u heeft tenslotte het goedkoopste abbonement. die stelling vindt ik belachelijk en zeker niet klantvriendelijk. de kosten voor het bellen naar de provider met de mobiele telefoon heeft mij inmiddels al 30 euro gekost, en daarnaast dus ook geen verbinding met internet. het zou fijn zijn wanneer telfort ook eens onder de loep wordt genomen.


vriendelijke groet,


irenevdberg