Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

le
leovanderree - 16-03-2009 18:15:48
Vakantie & Reizen

Cheaptickets, onredelijk hoge annuleringskosten

nadat ik onbedoeld op zondag 15 maart om 0:40 uur een reis in een verkeerde maand heb geboekt mail ik gelijk dat ik me heb vergist en vraag om wijziging van de datum.


 


maandag 16 maart vertelde cheaptickets zeer stellig dat ik de reis niet meer kan wijzigen/annuleren volgens de voorwaarden van klm en de kosten voor deze vlucht van zo'n € 1.350 ben ik gewoon kwijt. ik kon klm wel bellen maar dit zouden mij hetzelfde antwoord geven. toch maar even gebeld. klm antwoordde mij dat binnen 24 uur de reis kosteloos geannuleerd kan worden.


ik geef dit door aan cheaptickets en zij annuleren alsnog de reis met 3x 50,00/per persoon annuleringskosten volgens de voorwaarden van cheaptickets.


 


cheaptickets informeerde mij drastisch verkeerd en ik moest hun uitleggen dat genoemde annulering wel mogelijk blijkt. vervolgens € 150 annuleringskosten in rekening brengen vind ik geenszins redelijk. cheaptickets verschuilt zich als een robot achter hun voorwaarden en dat daar niets aan te doen valt. nee, als je niet echt wilt helpen valt er inderdaad niets aan te doen. ik moet het maar nemen maar ik voel me belazerd met die € 150 annuleringskosten. het grenst verreweg niet aan het redelijke.