Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bi
bietus - 25-03-2009 09:57:24
Computers & Telefonie

Telfort+Telefonie Totaal, gek wordt je ervan!

vanaf 28-11-2008 probeer ik mijn tiscali abonnement inclusief vast bellen om te zetten in een telfort zónder vast bellen:


 



op 5-12 kreeg ik een antwoord dat het vast bellen nog niet was opgezegd, dit zou in behandeling worden genomen.


6-01 kreeg ik een bericht dat het vast bellen al per 05-11 was opgezegd maar dat ik hier nog wel facturen voor kreeg, de teveel betaalde kosten zou ik gecrediteerd krijgen.


13-01 kreeg ik, nadat ik weer een mail had gestuurd, wederom een mail met excuses en dat het z.s.m. opgelost zou worden.


 15-01 kan ik nog steeds gewoon bellen en gebeld worden op mijn vaste telefoonaansluiting en kreeg ik op de vraag of mijn teveel betaalde kosten gecrediteerd een mail waarin staat dat mijn vraag is doorgespeeld naar een afdeling die een onderzoek in zal stellen.


10-02 weer een mail gestuurd n.a.v. een brief die ik thuis gestuurd kreeg waarin staat dat vast bellen wordt beëindigd wordt. er stond niet bij per wanneer. ook stond er niks in over creditatie van mijn teveel betaalde kosten. dezelfde dag werd er wederom een bedrag van mijn rekening geschreven inclusief vast bellen!


11-02 reactie: vast bellen is per 03-02 beëindigd. ik kan een brief schrijven om te proberen mijn teveel betaalde kosten terug te krijgen!


11-02 ik vraag of ze gek zijn geworden! ik ga nu toch geen brief schrijven omdat zij maar fouten blijven maken?? ik eis dat het binnen 2 weken is opgelost.


17-02 reactie: uw vast bellen is beëindigd, de desbetreffende afdeling is bezig met de creditatie van eventuele kosten. klachten mogen ze niet per email in behandeling nemen, ook hiervoor moet ik een brief schrijven, lekker klantvriendelijk weer!


25-03, nog steeds wordt het vast bellen van mijn rekening geschreven, er is ook nog steeds niks gecrediteerd. weer een mail gestuurd met de vraag of telfort het inmiddels zelf ook niet een tikje lachwekkend begint te vinden. ook vraag ik hierin om een mailadres zodat ik niet steeds dat $%^&#%webformulier hoef in te vullen!!