Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
milo_1 - 08-04-2009 14:34:52
Computers & Telefonie

Problemen met Speedtouch-modem Online/KPN?

zijn er mensen die problemen hebben met hun adsl-verbinding bij internetprovider online?



wij hebben zelf problemen met de snelheid. iedere keer als een
speedtouch 708 modem een
automatische update uitvoert, dan valt de verbinding weg of halveert
deze. nu schijnt dit inmiddels een bekend probleem zijn. online zegt
eraan te werken. maar ondertussen zitten wij dus met een trage
verbinding.



een monteur van baas telecommunicatie, een gespecialiseerd bedrijf dat o.a. onderhoud
aan netwerken uitvoert in opdracht van internetprovider online,
bevestigde het probleem deze week. hij vertelde dat naast online ook kpn problemen met
hetzelfde type modem heeft. het lijkt dus een groter probleem zijn, waar meer mensen mee te maken hebben,



internetprovider online zou inmiddels aan het probleem werken. de
monteur zei dat wij nog geluk hadden. met een normaal werkende
verbinding van bijvoorbeeld 4 mb hebben we nu hooguit 1,5 tot 2 mb. er
schijnen mensen te zijn die helemaal zonder verbinding zitten of nog
nog maar 0,5 over hebben.



op zich zijn we over de service van online tevreden. ze sturen zo een
monteur langs om naar het probleem te kijken. hoe lang mag je echter
verbindingsproblemen accepteren? want uiteindelijk betaal je wel de
volle mep voor een halfwerkend product?