Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
bessebal - 21-05-2009 14:04:37
Computers & Telefonie

Kapot scherm

mijn dochter heeft  november 2008 een laptop gekocht bij mycom ,


vorige week was haar scherm ineens kapot , ze heeft hem niet laten vallen , alleen schoon gemaakt met een doekje . teruggegaan naar mycom en die stuurt hem op naar hp , maar ze lieten me gelijk al weten dat hp hier moeilijk over zou gaan doen en inderdaad gisteren werd mijn dochter gebeld  dat hp hem kon repareren maat dat dit € 435 gaat kosten , alternatief is om hem via mycom te laten maken en dan zou dit € 250 gaan kosten ..., blijkt dat je dit niet onder de garantie kunnen claimen. probleem is in deze gevallen dat je zelf niets kunt bewijzen over de oorzaak van de schade en dat je er altijd zelf voor opdraait , heeft iemand nog advies hierover wat te doen ??


 


jan