Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ev
eveline82 - 31-10-2009 11:11:52
Huishouden & Energie

Eindafrekening Nuon

Op 18 april 2009 ben ik een contract aangegaan met nuon. deze is op 27 september 2009 beeindigd en werd overgenomen door oxxio. afgelopen week ontving ik mijn eindafrekening: ik moet €936,11 bijbetalen. dit moest een vergissing zijn dacht ik. het gaat ten 1e om een (zomer)periode van 5 en een halve maand, ten 2e woon ik alleen, heb ik geen nieuwe apparaten aangeschaft en ben ik ook nog eens niet vaak thuis i.v.m. werkzaamheden binnen de zorg.
hierop beld ik naar de nuon, met de vraag of deze rekening klopt. het antwoord van nuon: "ja mevrouw, ik zie dat uw stroomverbruik extreem hoog is, dus ik adviseer u om een test te doen op internet om te bekijken waarop u kunt bezuinigen qua stroom". verbaasd over dit gegeven antwoord reageerde ik op mijn beurt met het feit dat ik niet uit een ei kwam en heus wel wist dat er geen opladers in stopcontacten moeten blijven hangen, apparatuur niet op stanby mogen blijven staan en de lampen moeten worden voorzien van spaarlampen.
toch kon de nuon niet meer voor mij betekenen dan een betalingsregeling treffen.
ik ben nog steeds ten einde raad en weet niet hoe ik zoiets aan moet pakken. in mijn wanhoop stuur ik dan ook dit berichtje in de hoop dat iemand tips heeft.
met vr. groet,
eveline vd akker