Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jh
jhartevelt - 03-11-2009 17:50:06
Computers & Telefonie

35 euro of mobiel weg?

Ik heb een half jaar( nu inmiddels 3 maanden verder) geleden een samsung pixxon gekregen bij een t-mobile abonnement van €35,- (met mobiele televisie en internet). deze heb ik aangeschaft via de gsm-shop. het abonnement is prima in orde, maar na een tijdje begon het toestel gebreken te vertonen, zoals vastlopen, uitvallen enzovoorts. ik ben teruggegaan naar de gsm-shop, want het mobieltje had immers 2 jaar garantie. daar hebben ze hem opgestuurd en na 2 weken had ik heb weer terug. hij deed het nu alleen nog slechter en ook de camerasluiter bleef hangen. dus meteen dezelfde dag teruggegaan, de werknemer van de gsm-shop heeft bevestigd dat hij kapot was en heeft hem weer opgestuurd. na twee weken kreeg ik hem weer terug, maar de werknemer van de gsm-shop vertelde dat hij het nog steeds niet goed deed en of hij hem weer terug moest sturen, waarop ik zei: "nou doe dan maar". hij vertelde mij ook dat zij na 3 keer terugsturen namens samsung een nieuw mobieltje mochten geven. iemand van samsung heeft mij gebeld, met de vraag wat er mis was met het toestel en dat heb ik hem verteld. hij zei dat hij het toestel waarschijnlijk niet kon repareren en dat ik waarschijnlijk een ander uit mocht zoeken van dezelfde prijsklasse. maar toen kreeg ik een telefoontje van de gsm-shop dat de dynaflex (het reparatiebedrijf van gsm-shop) met 2 opties. of €35,- betalen en ongerepareerd terugkrijgen of zij houden en vernietigen je mobieltje. zij zeggen dit bedrag te rekenen, omdat er niets aan het mobieltje mankeerde. gsm-shop zegt dat ik in mijn gelijk sta en ze de kosten weg proberen te krijgen, maar ik heb mijn mobieltje (inmiddels 3 maanden verder) nog niet terug. ik kan geen gebruik maken van televisie en internet op dit mobieltje, waardoor er veel abonnementskosten overbodig zijn. ook belt de gsm-shop niet terug als zij dit zeggen wel te doen. ik heb een beetje het gevoel in de maling te worden genomen. de gsm-shop zegt maar steeds dat ik af moet wachten, maar mijn geduld begint nu wel een beetje op te raken. weet iemand of ik iets kan doen? bvd.