Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tu
tukker1 - 04-12-2009 16:28:41
Computers & Telefonie

Laptop verdwenen tijdens reparatie

Mijn laptop ging eind september kapot. hij was nog in de garantieperiode. (nog geen 2 jaar oud). dus naar de mediamarkt gebracht, waar ik hem ook voor 799 euro gekocht had. het zou 4 à 5 weken duren. nu 9 weken later is ie nog niet klaar oftewel ze weten niet waar ie is. ik heb inmiddels al allerlei "smoezen" gehoord over waar en wat, maar ze spreken elkaar allemaal tegen daar bij de "service dienst"
afgelopen donderdag, de laatste keer dat ik er geweest ben. zeiden ze me dat, als ie weg bleef, ik een vergoeding van 232,31 euro.
voor dat bedrag heb ik geen andere laptop en ook ben ik alle gegevens kwijt die erop stonden.
klopt dit allemaal en wat kan ik verder doen?