Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hu
huism922 - 17-09-2010 07:03:57
Geldzaken & Recht

Geld stortenbij een stortings automaat bij de ING bank in Almere

Mijne heren,gisteren heb ik 100 euro gestort bij de ing bank in almere d.m.v. een stortautomaat.inplaats van een stortingsbewijs met vermelding dat ik 100 euro had gestort kreeg ik een wel een stortingsbewijs met de vermelding er op;
uw geld is om veiligheidsredenen ingenomen.ga met deze bon naar de balie voor meer informatie.nadat ik daar mijn verhaal had gedaan werd er een rapport opgemaakt betreffende klacht over de transactie op een stortautomaat.op mijn vraag hoe dat nou verder zou worden afgewikkeld kreeg ik te horen dat ik binnen 10 dagen uitsluitsel zou krijgen.ik vind dit belachelijk dat je zo lang moet wachten op een antwoord.het betreft ing filiaal koopmanstraat 12 in almere nummer van de stortautomaat; 009189
met vriendelijke groet,
e.huisman email adres;
[edit redactie]