Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

merlijn2005
merlijn2005 - 04-12-2010 10:08:36
Computers & Telefonie

Geen mails verzenden met Tele 2, wel ontvangen

Sinds enkele dagen heeft tele 2 zijn poort etc om mail te verzenden gewijzigd. ik heb dit allemaal veranderd maar kan wel mails ontvangen maar niet verzenden. deze vraag aan kassa heb ik al drie keer verzonden maar ook dat gaat niet goed.
ik werk al jaren met incredimaile, de betaalde versie, naar alle tevredenheid.
i535 (518) account has been moved to a remote system krijg nu steeds als melding wanneer ik iets wil verzenden:
uiteraard contact gehad met de helpdesk van tele 2 het antwoord van meneer was: zet het op google en zoek daar de oplossing.
dat is dus niet gelukt. wie weet hoe dit op te lossen is?