Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

le
leijgraf - 11-07-2011 19:29:23
Auto & Vervoer

wat kunnen we nog doen, na belazerd te zijn door Ryanair


beste kassa




op 10 juni kreeg ik van mijn dochter, zoon en man een reis cadeau omdat ik 11 juni 50 jaar werd.
mijn dochter had alles geregeld tickets bij ryanair voor de vlucht en het hotel was geboekt.
nietsvermoedend ben ik op 11 juni met mijn man naar weeze gereden voor een 8 daagse vakantie naar lanzarote
daar bij de inschrijfbali aangekomen werden we meteen naar een andere bali gestuurd omdat de tickets fout geboekt waren.
mijn dochter had de voornaam ingetypt in plaats van geboortenaam.
er werd ons gelijk een rekenmachine voor gehouden dat wij een bedrag van € 605,- moesten betalen als we meewilden, en we moesten het binnen een kwartier beslissen.
we konden ook omboeken voor de eerst volgende vlucht en dat was dan 15 juni.
we hebben toen besloten toch maar mee te gaan omdat het hotel ook al geboekt was voor 11 juni.
we werden gewoonweg onder druk gezet.
eenmaal aangekomen hebben we geregeld dat we weer terug konden, dus 2 tickets voor de terugvlucht.
bij thuiskomst bleek dat er een bedrag van € 1100,- was afgeschreven van ryanair.
ze hebben de 2 foute tickets heen en terug van de rekening afghaald € 395,- en de twee goede tickets voor de terugreis € 195,- en die € 605,-
dat er een boete voor foute naam invullen bestaat snappen wij ook wel, maar waar wordt het op gebaseerd dat dat € 605,- is.
wij zijn verbijsterd door de handelswijze van raynair.
de manier waarop men met klanten( passagiers ) omgaat .
de tickets die volgens raynair fout waren werden wel in rekening gebracht bovenop de boete en terugreis.
wij voelen ons zwaar belazerd door ryanair en zullen dit (mits hiermee niets gedaan wordt )aan de publiciteit blootstellen.