Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dr
driftkikker - 26-07-2011 11:37:57
Computers & Telefonie

HP-cartridge

Ik vind voor mijn vraag geen "categorie"en probeer het maar zo. het probleem: ik heb 6 weken geleden een nieuwe cartridge geplaatst van hp. nu krijg ik elke keer als ik de pc aanzet een scherm van hp, waarin gezegd wordt: u heeft een nieuwe cartridge geplaatst en moet uitlijnen. dat heb ik al lang gedaan en ook gescand (volgens hun advies). ik heb eerst gezocht op hun site naar een mogelijkheid hiervan af te komen. niet te vinden. toen een mail gestuurd werd weer verwezen naar die site. daarna gebeld en werd toen -heel onbeschoft- door een levend mens zonder info overgeschakeld naar weer diezelfde hp-site.
wie weet raad?