Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fe
fera - 08-11-2011 21:12:11
Computers & Telefonie

etra belkosten i.v.m. verhoging belbundel Telfort

Omdat ik voor de 2e maand dreigde over mijn belminuten heen te gaan heb ik mijn aantal belminuten ongeveer halverwege de maand verhoogt van 200 naar 300.
ik ging er vanuit dat ik voor de 2e helft van de maand ongeveer 50 belminuten extra zou krijgen en dat ik hiermee dure extra belkosten kon voorkomen. nu blijkt dat ik voor de eerste helft van de maand maar 100 min. mocht gebruiken, want het abonnement is herzien met ingang van het begin van de maand. hierdoor volgt er dus straks een bijbetaling van €17,55 terwijl ik nooit buiten mijn bundel heb gebeld. ik ben hier niet vooraf voor gewaarschuwd en vind dit dan ook misleiding. ik heb weliswaar een mail gekregen met enige informatie maar er staat daarin niet duidelijk vermeld dat het aantal belminuten voor de eerste helft van de maand ook wordt verminderd. er staat alleen in dat het abonnement evenredig aan de periode wordt aangepast.
de klantenservice (kost ook weer een hoop geld, 0900 nummer) verschuilt zich achter de betreffende mail en zegt dat dit nou een keer de regels zijn en kan niets voor mij doen. dien schriftelijk een klacht in is het enige advies. als ik hiervoor vooraf was gewaarschuwd dan had ik heel zuinig aan gedaan met bellen, misschien iets moeten bijbetalen en de bundelwijziging pas de nieuwe maand laten ingaan. ik was in elk geval minder geld kwijt geweest dan nu het geval is.
moet ik dit zomaar accepteren?
ik heb hierover inmiddels een klacht ingediend bij telfort maar mijn ervaring met telfort is tot nu toe erg slecht als het gaat om klantvriendelijkheid en beloftes nakomen.
heeft iemand een advies hoe ik dit het beste aan kan pakken?